W dniu 16.11 nabór wniosków został zakończony z uwagi na wyczerpanie dostępności produktów.
Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych do wnioskowania o wsparcie w postaci używanych, dobrej jakości mebli biurowych.
Rodzaje mebli:
- Zestaw obejmujący: biurko 160×80 cm + kontener – brak
- Krzesło biurowe – brak
Zdjęcia poglądowe (dostępne przedmioty mogą się różnić kolorem, wielkością, modelem)
Regulamin udzielania wsparcia
- Przyjmowanie wniosków ma charakter otwarty.
- Podmiotami uprawnionymi do wnioskowania o wsparcie są wyłącznie organizacje pozarządowe, szkoły oraz jednostki administracji publicznej.
- Wnioskodawca może złożyć wniosek tylko jeden raz. Niekompletne wnioski nie będą rozpatrywane.
- O przyznaniu wniosku decyduje kolejność zgłoszeń, aż do wyczerpania puli dostępnych mebli.
- W ciągu 7 dni od pozytywnego rozpatrzenia wniosku Wnioskodawca otrzyma decyzję na wskazany w formularzu adres e-mail. Przesłana decyzja jest ostateczna i nie podlega zażaleniu.
- Fundacja nie przewiduje informowania Wnioskodawców, których wnioski zostały odrzucone.
- Złożenie wniosku nie jest równoznaczne z przyznaniem mebli.
- Wnioskodawca na swój koszt odbierze meble w terminach: 23-25.11. od godziny 18:00 (demontaż może się zacząć wcześniej), 26.11. (sobota) i 27.11. (niedziela) w godzinach 8.00-20.00.
- Adres odbioru: ul. Armii Krajowej, Kraków.
- Wnioskodawca zapewni transport (auto do 18 ton) oraz zniesienie mebli we własnym zakresie. Do transportu wolno wykorzystywać wyłącznie wózki na gumowych kołach.
- Akcja trwa do wyczerpania zapasów lub do jej zakończenia przez Fundację.
- Pula sprzętu jest ograniczona.
- Fundacja zastrzega, że w sytuacjach nietypowych bądź nieuwzględnionych w niniejszym Regulaminie zastrzega sobie prawo do własnej interpretacji zaistniałego zdarzenia, włącznie ze zmianą Regulaminu.